22 Kasım 2013 Cuma

PARMAK KURABİYEDEN,MİNİCANLARA ...

     Uzun zaman önce facebookda gördüğüm ,pek çok kişinin hatırlayacağı bir fotoğrafta ki,iki parmağın yan yana gelmesiyle ulaşılan anlatımda ki sadelik çok hoşuma gitmiş ve bu kurabiyeyi yapmıştım.Sonra iki parmaktan ve '' Beş parmağın beşi bir olmaz '' atasözümüzden yola çıkarak beş parmaktan oluşan bir kurabiye yaptım.Sadelik her ne kadar hoşuma gitse de daha sonra duramayıp gene ayrıntılara daldım ve bu kurabiyeden gide gide Minicanlara ulaştım :) Aslında bu kurabiyeye benim Minicanların atası da diyebilirim :) ''Şeytan ayrıntı da gizlidir'' derler ya,bu ayrıntı merakı ve giderek çoğalan bu Minicanlar beni nerelere götürür bilemiyorum ama ilk başladığım noktayı da arşivimde olması için paylaşmak istedim.


























4 yorum:

  1. Ne şirin olmuşlar bunlar, kıyamaz insan yemeye,
    ellerinize sağlık ,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,kurabiyeler yenilince en azından Minicanlarımın tarihini arşivlemek istedim :) Sevgiler.

      Sil
  2. hepsi bir
    birinden güzel nasıl bir güzelliktir emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil

BLOG HESABI OLMADAN YORUM BIRAKMAK İSTEYENLER ;
''Yorumlama Biçimi'' isimli kutucuğa tıkladıktan sonra ''Anonim'' ayarını seçerek yorumunuzu bırakabilirsiniz.Yorum bıraktığınızda adınızı da yazarsanız sevinirim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...