3 Ocak 2013 Perşembe

YENİ YIL KURABİYELERİ

Yeni yıl kurabiyesi tarifi
Yeni yıl kurabiyesi nasıl yapılır
Şeker hamurlu yeni yıl kurabiyesi tarifi
     Bu sene de, yeni yıl için yaptığım kurabiyeler, süslediğimiz yılbaşı çamı üzerinde yerlerini aldılar.Geçen yıla nerede ise bir macera filmi tadında ve hızında girmiştik, belki de bu sebeple yıl nasıl geçti anlayamadım.Buna rağmen, bu seneden umutlarımız var, umarım bu sene herkesin mutlulukla, sağlıkla, huzurla geçireceği bir yıl olur. Kıyamet de kopmadığına göre, küçük kıyametler yaratmaktan vazgeçip, barış içinde yaşanan, hep bir ağızdan türkülerin söylenebildiği, Yarin yanağından gayrı her şeyin paylaşılabildiği bir ülke de umarım yaşayabiliriz. 
    
Ve dünya öyle büyük,
      öyle güzel
             öyle sonsuz ki deniz kıyıları...
her gece hepimiz
yan yana uzanıp yaldızlı kumlara
      yıldızlı suların
              türküsünü dinleyebiliriz
Yaşamak ne güzel şey
              TARANTA-BABU
                                  yaşamak ne güzel şey...
Anlayarak bir usta kitap gibi
       bir sevda şarkısı gibi duyup
            bir çocuk gibi şaşarak
                                 YAŞAMAK...
Yaşamak;
        birer birer ve hep beraber
                ipekli bir kumaş dokur gibi...
Hep bir ağızdan
        sevinçli bir destan
                         okur gibi
                                 YAŞAMAK...
                                                 
                                                  Nazım Hikmet



16 yorum:

  1. Nergis'im o günün telaşında, taaa bizim eve kadar gelip bu muhteşem kurabiyelerden getirdiğin için çok teşekkür ederim. Yemeye kıyamıyorum ama meraktan da çatlıyor insan =)

    ve şu anda Nazım'ın anısına bir kadeh şarap koymak üzereyim.

    YanıtlaSil
  2. Geçip gitmiş günler
    gelin,rakı için sarhoş olun
    ıslıkla bir şeyler çalın,
    geberiyorum kederden.
    İlerde ki güzel günler
    beni görmeyecek onlar
    bari selam söylesinler
    Geberiyorum kederden.
    Yani diyeceğim o ki,Nazım'ı anmak için sen rakı koy,çünkü kendisi öyle istemiş.
    Kurabiyeleri kıyılsınlar,yenilsinler diye yaptım :) Afiyet olsun.Tekrar iyi yıllar Özlemaki'ciğim.

    YanıtlaSil
  3. Umarım Nazım beni affeder zira mevcut zamanda evde sadece şarap var.

    Kurabiyelerin 1 tanesini yarın sabah kahvemin yanında gövdeye indireceğim. Diğerleriyle bakışmaya devam edeceğiz =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun.Şarabı içerken bari selam söyleseydin :)

      Sil
  4. Elinize yüreğinize sağlık. Hem kurabiyeler, hem de ustanın şiiri için. Mutlu, sağlıklı, başarılı, bol paralı, çok şanslı bir yıl diliyorum size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler İlhan Bey,hayatta ki pek çok şeye yanıt Nazım'ın,Hasan Hüseyin'in,Ahmet Arif'in ve isimleri uzayıp gidecek diğer şairlerin dizelerinde.Şiir her zaman hayatın özeti.Eminim siz de katılacaksınız bu fikrime,sevgiler.

      Sil
  5. Nergis ablam, senin gönlün kadar güzel olmuş kurabiyelerin, ellerine sağlık! Nazım Hikmet'ide çok severim, paylaşımın için teşekkürler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sibel'ciğim,o senin güzelliğin.Nazım Hikmet değeri bilinmemiş,çok değerli şairlerimizden ve benim en sevdiğim :)

      Sil
  6. Hay maşallah, bunlar çok, çok güzeller. Çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni güldürdünüz,Leylanın Kahve Dükkanı'na kahvenin yanına güzel olur diye düşündüm :)
      Çok teşekkürler,sevgiler.

      Sil
  7. Ayy Petek yaparken de bayılıyordum bu rengarenk şipşirin kurabiyelere:) Ellerine sağlık Nergisçim..

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler Serap'cığım,yapmaya başlayınca kendini alamıyorsun,renk renk her şeye zaafım vardı eskiden beri,bence sen de başlamalısın :)

    YanıtlaSil
  9. En ozledigim kurabiyelr.Hem eline hem agzina saglik..Hersey guzel olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Petek'ciğim,tekrar başlasan,kimbilir ne güzel şeyler yaparsın :) Sana da iyi yıllar,her şey güzel olsun dilerim.Sevgiler.

      Sil

BLOG HESABI OLMADAN YORUM BIRAKMAK İSTEYENLER ;
''Yorumlama Biçimi'' isimli kutucuğa tıkladıktan sonra ''Anonim'' ayarını seçerek yorumunuzu bırakabilirsiniz.Yorum bıraktığınızda adınızı da yazarsanız sevinirim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...