10 Mayıs 2012 Perşembe

İZMİRLİ YEMEK BLOĞU YAZARLARI BULUŞMASI

     Bu pazar ,çok güzel bir bahar gününde,çok güzel bir bahçede,hepsi birbirinden güzel insanların birbirinden lezzetli ikramlarıyla bol sohbetli,neşeli bir gün geçirdik.Yeni arkadaşlıklarla,paylaşımlarla bitmesini istemediğimiz bir gün oldu.

     Hazırlanan pastalar,börekler,salatalar hepsi çok güzel görünüyordu.Hepsinden bir parça alıp, tadına bakmak istedim ama o kadar çok çeşit vardı ki...
     Önce ki yazışmalarımızdan katılacak arkadaşlarımızın genelde tatlı şeyler yapacağını öğrenince, ben Pirinç salatası yaptım.Umarım, beğenilmiştir.
 Bu arada, bu güzel toplantıyı katılımları ile renklendirip,bizi yalnız bırakmayan Dr.Oetker,Yonca Gıda,Yuva Maya ve CHICCY Bijuteri'nin hepimize gönderdiği zarif hediyelere çok teşekkürler...

İzmirli Yemek Bloğu Yazarları toplantısına katılan Bloglar,

4 yorum:

  1. Çooooooooook güzel olmuş, pek de iyi olmuşşş...
    Ne güzel bir gün :)
    Hem İzmir in güzel havası, yanında nefis yiyecekler, güzel sohbet ve paylaşımlar da bonusu olmuş

    YanıtlaSil
  2. İzmir'in güzel havasına,güzel bloggerlerinin arasına seni de bekliyoruz.Öptüm eltim'cim.

    YanıtlaSil
  3. salatanın tadına bakmıştım beğendim ellerine sağlık arkadaşım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir gündü tanıştığımıza memnun oldum tekrar görüşebilmek dileği ile hoşçakal

    YanıtlaSil

BLOG HESABI OLMADAN YORUM BIRAKMAK İSTEYENLER ;
''Yorumlama Biçimi'' isimli kutucuğa tıkladıktan sonra ''Anonim'' ayarını seçerek yorumunuzu bırakabilirsiniz.Yorum bıraktığınızda adınızı da yazarsanız sevinirim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...