25 Şubat 2012 Cumartesi

DUYGU'NUN DOĞUM GÜNÜ PASTASI

Şeker hamurundan doğum günü pastası tarifi
Şeker hamuru ile doğum günü pastası nasıl yapılır
     Kuzenimiz Duygu'nun doğum günü için, papatyalı bir pasta yaptım.Zamanım hiç olmadığı için, hazır pandispanya, kreması içinde krem şanti  ve bitter çikolata kullandım.Pastayı yaklaşık beş altı saat içinde yapıp, hani nerede ise sıcağı sıcağına götürdüğümüzden, şeker hamuru henüz kurumamıştı.Şeker hamurunun biraz çökmesi nedeni ile, pastanın üzerinde ki figür Duygu'ya nazaran daha kilolu gibi göründü.Duygu'cuğum bu konuda inan ki hiç bir ima yok :) bu konuyu açıklığa kavuşturayım istedim. Bir kez daha doğum günün kutlu olsun.Nice mutlu yıllara...

2 yorum:

  1. Canım seni tanıdıgıma cok memnun oldum!Bana mail adresini yazarsan ekleyeecgim seni. figenkaravas@gmail.com a yazabilirsin, sevgiler:)
    Figen Karavaş

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok memnun oldum.Mail adresimi gönderdim.Görüşmek dileği ile...

    YanıtlaSil

BLOG HESABI OLMADAN YORUM BIRAKMAK İSTEYENLER ;
''Yorumlama Biçimi'' isimli kutucuğa tıkladıktan sonra ''Anonim'' ayarını seçerek yorumunuzu bırakabilirsiniz.Yorum bıraktığınızda adınızı da yazarsanız sevinirim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...