21 Aralık 2017 Perşembe

İZMİRLİ BLOGGERLAR BULUŞMASI

     Geleneksel hale gelen blogger buluşmalarımıza değişik sebeplerle üç dört yıldır katılamamıştım. Bu defa Figen Karavas ve zümre kızları Sedef Durmuşlar, Ebru Mengen, Nigar Sargın arkadaşlarımızın organizasyonuyla buluştuk. Toplantı öncesi yaşanan aksaklıklar arkadaşlarımızı biraz yormuş olsa da bizi güleryüzle karşılayıp, uzun zamandır görüşemediğimiz arkadaşlarımızla bir araya getirip, güzel bir gün geçirmemizi sağladılar. Urla'daki Urla Koruncuk Vakfı yararına yapılan bu buluşmadan elde edilen gelir de Korunmaya Muhtaç Çocuklar Vakfına aktarıldı. Limaevents tarafından hazırlanan sunum masasındaki Mine Keskin'in yaptığı pastalar, cupcakeler, cakepopslar, tatlılar ve blogger arkadaşlarımızın hazırlayıp getirdiği ikramlıklarla, Aslı'nın kendi yaptığı elma şarabı ile yeni yıla da kadeh kaldırmış olduk :)

     Ben de ikram olarak tarçınlı, zencefilli, karanfilli ve pekmezli kurabiyelerden yaptım. Yeni yıl için üretilip, satılan kurabiyelerle hemen hemen aynı lezzette olan kurabiyelerimden gün sonunda tepsi de hiç kalmadığına göre beğenildiğini düşünüyorum.

     Dr.Oetker, Henkel ve Lezita firmalarının ana sponsorluğunda yapılan yeni yıl çekilişinde bana nerede ise yıl boyu kullanacağım miktarda Nuh'un Ankara Makarnası ürünlerinin olduğu bir paket çıktı. Bu buluşmada emeği geçen arkadaşlarımıza ve sponsor firmalarımıza çok teşekkürler.

2 yorum:

  1. Ne güzel iyi günlerde kullanın :) Şu buluşma planlarına ben de dahil olmak istiyorum çiçeği burnunda bir İzmirli bloger olarak ! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olur tanışmış oluruz :) Çok teşekkürler, sevgiler.

      Sil

BLOG HESABI OLMADAN YORUM BIRAKMAK İSTEYENLER ;
''Yorumlama Biçimi'' isimli kutucuğa tıkladıktan sonra ''Anonim'' ayarını seçerek yorumunuzu bırakabilirsiniz.Yorum bıraktığınızda adınızı da yazarsanız sevinirim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...