14 Ağustos 2014 Perşembe

GİZEM VE UMUT'UN KURABİYELERİ

Şeker hamurlu düğün kurabiyesi tarifi
Şeker hamurlu kurabiye tarifi
Şeker hamurlu kurabiye nasıl yapılır
     Yaz ayları başladığından beri devam eden eş, dost ve akrabalarımızın mutlu günlerine, düğünlerine, sünnetlerine, kınalarına; ben de elimden geldiğince çam sakızı çoban armağanı misali hoş bir anı bırakmaya çalışıyorum.Bu defa her ne kadar sanal dünyada başlasa da, gerçek dünyada dostluğumuzun devam ettiği çok sevdiğim blogger arkadaşlarımdan Pembe Kekik' imizin kızının kına gecesi için düğün davetiyelerindeki lotus çiçeğininde yer aldığı kurabiyeler yaptım. Her rengi farklı anlamlar taşıyan lotus çiçeğinin kırmızı renkli olanı sevgi, tutku, merhamet ve şefkati temsil ediyormuş.Birlikte yeni bir hayata başlama kararı alan Gizem ve Umut'un yuvalarından da sevgi, tutku, merhamet ve şefkat eksik olmasın, ömür boyu mutluluklar diliyorum.

6 yorum:

  1. Süpersin senin anlamlı tasarımlarını çok seviyorum ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Mine'ciğim.Kişiye özel diye yapılan pek çok kurabiye,kalıpla basılan şeker hamurunu kurabiyeye yapıştırmaktan öteye gitmiyor maalesef ,benimkilere biraz olsun anlam katabiliyorsam ne mutlu bana :) Sevgilerimle.

      Sil
  2. BAYILDIM BAYILDIM BAYILDIMMM! Elinize saglik gerckten muthis olmuslar ve gorenler de bayiliyor! En guzel dugun hediyem olacak sanirim ♥
    Gizem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Gizem'ciğim ama dilerim bu kurabiyelerden çok daha güzel düğün hediyelerin olur :) Mutluluklar diliyorum,sevgilerimle.

      Sil
  3. Bayılınmayacak gibi değiller, sadece kurabiye yapmıyorsun sen.. kesinlikle.. yaratıyorsun arkadaşım, müthişsin, ellerine yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Serap'cığım,marifet iltifata tabii derler ya sizler beğenmeseniz yaptıklarımın hiç bir önemi olmaz arkadaşım :) Sevgilerimle...

      Sil

BLOG HESABI OLMADAN YORUM BIRAKMAK İSTEYENLER ;
''Yorumlama Biçimi'' isimli kutucuğa tıkladıktan sonra ''Anonim'' ayarını seçerek yorumunuzu bırakabilirsiniz.Yorum bıraktığınızda adınızı da yazarsanız sevinirim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...