20 Nisan 2014 Pazar

KUŞ KAFESİ PASTASI

Kafes pasta tarifi
Şeker hamurundan kafes pasta nasıl yapılır
Kuş kafesi pastası tarifi
                                          Seni düşünürken;
                                          Bir çakıl taşı ısınır içimde,
                                          Bir kuş gelir yüreğimin ucuna konar.
                                          Var mı başka söze hacet ?  
     Şu andan itibaren başka söze hacet yok :) Çünkü; üç ay önce nişan törenleri için pasta yaptığım, Mavi Kuş ve kardeşim; bu hafta sonu son sözlerini söyleyip iyi günde, kötü günde birlikte hayatı paylaşmaya ''EVET'' dediler.Dost, arkadaş ve akrabaların katılımı ile nihayet mutlu sona ulaştık :) ''Yüreğinde yeşil bir dal saklarsan, şarkı söylemeye bir kuş gelecektir.'' diyerek üç ay önce  nişan törenleri için yaptığım Mavi Kuş Pastasından sonra mavi kuşlara bu defa da ömür boyu mutlulukla bir arada yaşamaları, evlerinde ve yüreklerinde çiçekler açması dileklerimle, çiçekler için de kuş kafesi şeklinde pasta yaptım. Dilerim; ömür boyu mutlu olun, her şeyin gönlünüzce olsun.

12 yorum:

  1. Maşallah size. Ellerinize sağlık. Yeni evli çiftlerede mutluluk ve sağlıklı beraberlik dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için,sevgilerimle.

      Sil
  2. Sevgili Nergis,

    Ne güzel bir pasta ve ne güzel şairane sözler. Mine ve Mustafa ya ben de ömür boyu mutluluklar dilerim.
    Çok şanslılar sizin gibi bir ablaya sahip oldukları için. Ellerinize, emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekleriniz için çok çok teşekkürler .Yalnız belirtmem gerekir ki,aktardığım dizeler Bedri Rahmi Eyüpoğlu'nun bir şiirinden ve bütün şiirleri gibi güzel :) Sevgilerimle.

      Sil
  3. Dünyanın güzel tatları bir arada; kardeş sevgisi, pasta lezzeti, güzel bir el sanatı eseri seyretmenin keyfi, gönül yoldaşı hayat arkadaşı olan sevenlerin mutluluğuna şahit olmanın mutluluğu...hepsi artsın, çoğalsın..sevgiyle kucaklıyoruz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel özetlemişsin Dilek'ciğim,gerçekten mutlu bir gündü.Ama siz olmasaydınız hiç biri olmazdı.Dilerim hep mutluluklara şahit olalım,sevgilerimle...

      Sil
  4. Pastanız her şeyiyle çok güzel olmuş ellerinize sağlık ben pasta süslemesini beceremiyorum diğer sitelerdeki pasta süslemeleri de hep alışılmış farklı olarak sizin sitenizi buldum emeğinize sağlık zehra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sadece akraba ve tanıdıklarıma pasta, kurabiye yaptığımdan onların sevdikleri, beğendikleri, hobileri, kişisel özellikleri bana fikir veriyor.Öyle olunca da işim biraz daha kolay oluyor sanıyorum.Pasta süslemesi ile ilgili çok güzel çalışmaları olan arkadaşlarımız var, yabancı sitelerden de esinlenebilirsiniz ama önemli olan yaptıklarımız kişiye özel olmalı diye düşünüyorum.Siz de pastacı mısınız.

      Sil
  5. Merhaba, pastaniz çok güzel görünüyor elinize sağlık öncelikle. Bende sınav için kafes pasta yapacağım. Pastanizi kaç katlı yaptınız? Ben 2 pandispanya dan 6 kat çıkarmayı düşünüyorum. . sizce sivarken problem olurmu. Ganaj la sivayacagim? ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Hatırladığım kadarıyla benimki de kubbe kısmına kadar altı katlıydı.Üst kısmını da alta orantılayarak, traşlayıp yuvarlak şekil vererek yapmıştım.Çikolata oranını biraz fazla tuttuğum ganajla kalınca sıvamıştım.Bir de katlar arasına pipet, çöp şiş gibi bir şeyler koyarak kaymasını önleyebilirsiniz.Gerçi sınav dediğinize göre zaten bunları biliyorsunuzdur :) Başarılar dilerim, sevgiler.

      Sil

BLOG HESABI OLMADAN YORUM BIRAKMAK İSTEYENLER ;
''Yorumlama Biçimi'' isimli kutucuğa tıkladıktan sonra ''Anonim'' ayarını seçerek yorumunuzu bırakabilirsiniz.Yorum bıraktığınızda adınızı da yazarsanız sevinirim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...