2 Nisan 2013 Salı

BENİM MESKENİM DAĞLARDIR



65 YILDIR MESKENİ DAĞLAR OLAN SABAHATTİN ALİ ANISINA;

                                           Başım dağ, saçlarım kardır,
                                           Deli rüzgarlarım vardır,
                                           Ovalar bana çok dardır,
                                           Benim meskenim dağlardır. 

                                           Şehirler bana bir tuzak,
                                           İnsan sohbetleri yasak,
                                           Uzak olun benden,uzak,
                                           Benim meskenim dağlardır.

                                           Kalbime benzer taşları,
                                           Heybetli öter kuşlar,
                                           Göğe yakındır başları,
                                           Benim meskenim dağlardır.

                                           Yarimi ellere verin,
                                           Sevdamı yellere verin,
                                           Yelleri bana gönderin,
                                           Benim meskenim dağlardır.

                                           Bir gün kadrim bilinirse,
                                           İsmim ağza alınırsa,
                                           Yerim soran bulunursa,
                                           Benim meskenim dağlardır.

                                                                     Sabahattin Ali

4 yorum:

  1. "Hiç yorum yok" yazıyordu yukarıda. Çünkü, sözün bittiği yer. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Dilek'ciğim,gerçekten sözün bittiği bir hayat hikayesi.Sevgiler.

      Sil
  2. Çok severim bu şiiri bak yine çok duygulandım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasaydı daha neler yazardı kim bilir dediğim sanatçılarımızdan...Gerçekten birbirinden güzel hikayeler,romanlar ve şiirleri kısa ömrüne sığdırmış.

      Sil

BLOG HESABI OLMADAN YORUM BIRAKMAK İSTEYENLER ;
''Yorumlama Biçimi'' isimli kutucuğa tıkladıktan sonra ''Anonim'' ayarını seçerek yorumunuzu bırakabilirsiniz.Yorum bıraktığınızda adınızı da yazarsanız sevinirim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...